El primer Gaudí. Sortida a Esplugues

15, 17, 19, 23 i 26 de febrer de 2022, a les 10.30 h.

Durada aproximada: 3 h
Lloc:
Punt de trobada: Museu Can Tinturé i La Rajoleta (carrer de l’Església, 36)
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció obligatòria

Preu: Amics 25 € | No Amics 35 €

Visita a l’antiga fàbrica de rajoles Pujol i Bausis d’Esplugues del Llobregat i actual Museu de Ceràmica La Rajoleta.

Aquesta antiga fàbrica era una de les empreses dedicades a la producció de ceràmica industrial que va viure amb el Modernisme la seva època de màxim esplendor, i d’on provenen la major part de les peces ceràmiques utilitzades en les obres de Gaudí, entre elles, la Casa Vicens.

També visitarem el Museu Can Tinturé, ubicat a l’antiga residència de Joan Tinturé i Campreciós; és el primer museu monogràfic de rajola de mostra, i acull la col·lecció de Salvador Miquel.

Per completar la passejada, recorrerem el centre històric d’Esplugues i descobrirem petits tresors amagats tot apropant-nos a la seva història.

Logo Amics Museu Nacional

#AmicsMuseuNacional #GaudíFocICendres

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Sortida a Esplugues