Diàlegs a l'entorn de "Son. Empremtes i figuracions a les Valls d’Àneu"

Dimecres 3 de març, a les 19 h

Lloc:
Canal de YouTube del museu
Preus:

activitat gratuïta

A l’entorn de l’exposició Son. Empremtes i figuracions a les Valls d’Àneu. Una intervenció d’oriol vilapuighem organitzat dos diàlegs on, de la mà d'Oriol Vilapuig, convidem artistes i pensadors,  coneixedors dels indrets i dels mecanismes de construcció visual a reflexionar sobre la imatge com a empremta del lloc.

Dimecres 21 d’octubre de 2020: Altres temps de la imatge

Un diàleg entre Valentín Roma i Oriol Vilapuig en què es posa el focus en el món de la “filosofia de l’art” i la poesia.

Dimecres 3 de març de 2021, 19 h: Presències i pèrdues. L’empremta com a imatge.

En aquest segon diàleg, des de l’àmbit de l’art contemporani, convidem a Patrícia Dauder i Patricia Esquivias a reflexionar, a partir de les seves experiències i el seu treball, en relació amb la intervenció de Vilapuig al museu.

#oriolvilapuig

Mirades contemporànies

Informació i reserves:

Els diàlegs s'emetran els dies i hores indicades, al canal de YouTube del museu.

Diàlegs a l'entorn de "Son. Empremtes i figuracions a les Valls d’Àneu"