Dia Internacional dels Museus 2018

de 10 a 20 h
Preus:

Entrada gratuïta

Celebrem el Dia Internacional dels Museus (DIM) amb jornada de portes obertes a tot el museu.

Aquest esdeveniment -organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) des del 1977-,  té com a objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el desenvolupament de les societats. Enguany se celebra la 41a edició que està dedicada al tema Museus hiperconnectats: nous enfocaments, nous públics, reconeixent les connexions que els museus estableixen amb la comunitat, el seu paisatge cultural o el seu entorn natural. Sens dubte, les noves tecnologies permeten als museus arribar més enllà del seu públic habitual a través d’una cosa tan senzilla com és un hashtag, presentant les seves col·leccions d’una forma diferent i totalment innovadora, atraient noves audiències i superant les limitacions d’espai i temps.

#DIM2018