Converses artístiques: Evolució iconogràfica del Nadal i les seves tradicions fins a l'actualitat

Dimarts 29 de desembre, a les 18.30 h.

Lloc:
Activitat en línia amb Google Meet
Preus:

Activitat de pagament amb inscripció prèvia.
Amics: 8 €; no Amics: 10 €

Debats al voltant de la pintura i la seva relació amb altres expressions de l’art

En les Converses artístiques d'aquest desembre parlarem sobre la construcció iconogràfica de l'imaginari tradicional nadalenc. En dues sessions, desconstruirem les tradicions arrelades als nostres territoris i tractarem l’origen i la construcció de la iconografia nadalenca i del conjunt de pràctiques i imaginaris que s’han creat al seu voltant.

La segona sessió la conduirà la historiadora de l'art Ana Moliner, graduada en Història de l’Art, doctoranda de Didàctica del Patrimoni i educadora de Fragment Serveis Culturals. Partint de l'època moderna, veurem l'apropiació, per part del poder, de pràctiques i costums populars, la promoció d'unes imatges específiques i els processos que han anat mercantilitzant aquesta festivitat fins a l'època contemporània.

Logo Amics Museu Nacional

#AmicsMuseuNacional

Informació i reserves:

Reserveu la vostra plaça i espereu a rebre confirmació.

Per realitzar el pagament:

• si sou Amics, i tenim les vostres dades bancàries, podeu autoritzar-nos a cobrar el rebut corresponent.
  • si no sou Amics, realitzeu transferència bancària al compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 en el termini d'una setmana des de la confirmació de la plaça (si no, la reserva quedarà sense efecte). Haureu d'indicar nom, cognoms i nom de l'activitat.

Uns dies abans de la data rebreu l'enllaç de Google Meet per accedir a l'activitat en línia.
No es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes a partir de 3 dies abans de l'activitat.

Converses artístiques