Casal d'estiu: Somien els androides en el museu del futur?

Setmana 1: 27 juny - 1 juliol; Setmana 2: 4-8 juliol

Només matí, de 9 a 13 h. Matí + menjador, de 9 a 15 h. Tot el dia, de 9 a 17 h

Lloc:
Museu Nacional d'Art de Catalunya...
Preus:

Matí: 64,45€/setmana

Matí + menjador: 114,25€/setmana

Tot el dia: 130,35€/setmana

Cinema, noves tecnologies, moltes aventures i una nit al museu. Aquest estiu, vine al museu i acompanya en Neo en el seu viatge al passat!

En Neo, un androide del futur, ha d'ampliar la seva memòria per poder seguir vivint, necessita contactar amb el passat i viure el present per canviar el seu futur i el del museu. Per aconseguir-ho ha de veure en directe fets històrics, actuals, quotidians, divertits, tristos, valents, curiosos... per poder generar un arxiu visual d’esdeveniments passats, presents i futurs que incorporarà al seu cervell. En Neo viatjarà al passat, l’estiu del 2016, perquè sap que hi trobarà un grup de nens i nenes que l'ajudaran a generar aquests arxius que necessita per poder seguir vivint.

Activitat dissenyada i conduïda per Sergi Selvas, Irati Irulegi i Judit Onsès

Reunió informativa per a les famílies:
 12 d’abril, a les 18 h al museu

Més informació: https://museudelfutur.mixite.cat/

Patrocina:

Amb el suport dels Amics del Museu Nacional

Informació i reserves:

Activitat per a nens i nenes de 8 a 14 anys

Inscripcions obertes fins a exhaurir places

Per demanar més informació i/o concretar inscripció podeu trucar al 93 474 74 65, al 93 551 17 68 o www.estiu.fundesplai.org

Per sol·licitar la beca de l’Ajuntament cal recollir el formulari al taulell d’Informació del Museu Nacional d’Art de Catalunya

Activitat ideada conjuntament entre el Museu Nacional d'Art de Catalunya i la Sala d'Art Jove