7è Art: Cinema al museu. Projecció "Spellbound" d’Alfred Hitchcock (1945)

Dissabte 2 de febrer de 2019, a les 18 h. Activitat gratuïta

Lloc:
Sala Oval
Material:
PDF icon Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

Programa 7è Art (pdf - 1,26 Mb)

En el marc de la BCNegra 2019, i dins del cicle 7è Art. Cinema al Museu, el Museu Nacional projecta un clàssic del cinema negre amb forta empremta artística: Spellbound (Recuerda) d’Alfred Hitchcock, el mestre del suspens. Aquesta compta amb decorats de Salvador Dalí en les escenes oníriques i amb un excel·lent disseny de producció.

Hitchcock aconsegueix endinsar-se en zones del subconscient i la memòria gràcies a una il·luminació irreal. El tractament de la llum, que ens remet a estones als clarobscurs d’El Greco, fa que la cinta respiri una atmosfera densa que atrapa l’espectador.

#CinemaalMuseu

Amb la col·laboració de

Informació i reserves:

Pel·lícula en VOS

Entrada lliure. Aforament limitat. Es recomana reserva online prèvia

Programa subjecte a canvis de darrera hora.

Gregory Peck i Ingrid Bergman a Spellbound. National Board of Review; photo by Selznick International Pictures, Vanguard Films - New Movies, the National Board of Review Magazine for November 1945, Volume XX, Number 8, front cover