7è Art: Cinema al museu. Projecció de "Scarlet Street" (1945)

Dissabte 1 de febrer de 2020, a les 18.30 h. Activitat gratuïta

18.30 h

Lloc:
Sala Oval
Preus:

Entrada gratuïta

Material:
PDF icon Programa del cicle 7è Art. Cinema al museu (pdf 647 Kb)

Programa del cicle 7è Art. Cinema al museu (pdf 647 Kb)

Per tercer any consecutiu, el museu us convida a gaudir de la seva programació de cinema, una aproximació a l’art i a tot allò que li és propi, a partir del setè art.

Al programa hi trobareu propostes com ara una mirada femenina enfront d’una realitat social rigorista, el periple d’un tresor patrimonial en perill, un pintor que amaga coses, una visió sobre l’amistat i el procés creatiu, i una reflexió sobre identitat, gènere i amor incondicional.

De nou, us proposem gaudir d’aquesta programació oberta a tothom, en què l’art és, alhora i com en un joc de nines russes, contingut i continent.

En el marc de la BCNegra 2020, projectem un clàssic del gènere, “Scarlet Street”(Perversidad), una cinta en què Lang utilitza, entre d’altres, recursos estètics propis del manierisme.

El Sr. Cross te una feina anodina i un matrimoni infeliç, però també un curiós talent per a la pintura. En un moment donat, s’enamora d’una dona i li oculta la seva realitat per fer-li creure que és algú que no és. Però l’ocultació va en totes dues direccions, ella també li amaga coses.

#CinemaalMuseu

Amb la col·laboració de

Informació i reserves:

Pel·lícula en VOS.

Entrada lliure. Aforament limitat.  Es recomana inscripció prèvia.

Programa subjecte a canvis de darrera hora.

Cartell de la pel·lícula Scarlet Street