55 equipaments culturals i festivals d’arreu de Catalunya celebren la 1a Setmana Apropa Cultura

Interval de dates:
19/10/2015

Amb l’objectiu de sensibilitzar la societat sobre la importància de fer accessible la cultura a les persones que més ho necessiten i donar visibilitat a la tasca d’inclusió que fa durant tot l’any Apropa Cultura, del 26 d’octubre a l’1 de novembre se celebra la primera Setmana Apropa Cultura. Els 55 equipaments que formen part del programa Apropa Cultura per a la inclusió hem organitzat una setmana d’activitats i propostes culturals, algunes dissenyades especialment per a aquesta ocasió, per donar visibilitat a la tasca que fem durant tot l’any de la mà d’Apropa Cultura. Les activitats són molt diverses i van dirigides a les persones ateses per les entitats socials. En total durant aquesta setmana les entitats socials realitzaran més de dues-centes sortides culturals per tot Catalunya amb propostes de teatre, dansa, circ, música i arts visuals.

Per a l’ocasió, el museu ha preparat una visita comentada a l’exposició Incòlume. Natures mortes del Segle d’Or i la realització del taller de creació artística Amb els cinc sentits. El dissabte 31 d’octubre, a la sala Oval, també oferirem classes de tango gratuïtes. També durant aquesta setmana, a l’espai annex  a la Sala Oval, es projectaran dos audiovisuals dels projectes que hem desenvolupat en el marc del programa Museu espai en comú i es presentaran els projectes realitzats amb l’associació SUSOESPAI.