La Nit dels Museus 2018

Material:
PDF icon Programa Nit dels museus 2018 - pdf 1Mb

Programa Nit dels museus 2018 - pdf 1Mb

Dissabte 19 de maig celebrem la nit dels museus a Barcelona. Una nit màgica de portes obertes a tot el museu on us convidem a veure les obres amb una llum diferent. Aquest any, la proposta està dedicada a Museus hisperconnectats: nous enfocaments, nous públics. A través d'aquest eix temàtic us animem a gaudir de les activitats que hem programat a l'entorn de la col·lecció i de les exposicions temporals:

A les portes del Renaixement. Voleu saber com seria un dia a la vida d’una família benestant de comerciants de la Barcelona del segle XV? Feu un viatge en el temps per conèixer de la mà dels seus protagonistes com vivien, què menjaven, com s’entretenien i com lluitava la gent d’aquella època. Escenes de recreació històrica, a càrrec d’Hereus de la història, de 20 a 1 h a la Sala Oval i altres espais del museu. Conegueu els personatges que us hi trobareu al museu (pdf - 544 Kb).

Horaris dels passis:

• 20:00 - 20:20 Presentació dels protagonistes
  • 20:20 - 21:30 "Un dia en la vida de la burgesia catalana"
  • 21:30 - 22:00 Dansa
  • 22:30 - 22:30/45 Mostra de tècniques de combat
  • 22:30/45 - 23:30/45 El sopar dels burgesos
  • 23:30/45 - 00:00/15 Dansa
  • 00:00/15 - 01:00 "Disputa en un mercat"

Comentaris a peu d’obra. Comentaris a les sales d’algunes obres de la col·lecció de Renaixement i barroc i de l’exposició temporal William Morris i el moviment Arts & Crafts a Gran Bretanya.

Exposició temporal William Morris i el moviment Arts & Crafts a Gran Bretanya

Ego sum lux comic. Una instal·lació gràfica al vestíbul del museu en clau de còmic que dóna vida a algunes de les obres de les col·leccions de romànic i de gòtic.

Crims artístics: assassinat de cambra. Un itinerari autoguiat per les sales de Renaixement i Barroc, en què us proposem resoldre l’assassinat de cambra tancada ideat per l’autora de novel·la negra Raquel Gámez Serrano (per a públic adult).

Vols tenir accés il·limitat al museu? Fes-te Amic! Podràs venir al museu quan vulguis i les vegades que vulguis, participar en activitats pensades només per a tu i gaudir de descomptes a la botiga i al restaurant, entre d’altres avantatges. Durant el Dia Internacional i la Nit dels Museus, t’oferim un 30 % descompte. A més rebràs un obsequi!

Veniu amb nens? Demaneu els Enigmes!

#bcnésmuseu