Jocs de pistes i itineraris autoguiats

Voleu fer de detectius? El museu us proposa dos jocs de pistes amb els quals us podeu divertir des de casa o mentre passegeu per les sales buscant lladres de manuscrits i descobrint qui és l’assassí d’un pobre pastor. Veureu que les obres d’art amaguen molts secrets. Us animeu a jugar?

Activitat autònoma per a majors de 7 anys inclosa en l'entrada general.

La visita autònoma també requereix inscripció.

Eventualment, algunes de les obres pot trobar-se fora de la seva localització habitual.

El robatori del bestiari +7

Ha desaparegut una pàgina d’un manuscrit il·lustrat on apareixen dibuixats un munt d’animals. Les pistes que trobareu a les pintures de la col·lecció d’art romànic us permetran identificar-la i trobar on s’amaga. Descobriu qui és el lladre utilitzant el vostre enginy de detectius.

El Museu dibuixat +6

Veniu a dibuixar al museu pel vostre compte o en família! Amb els quaderns El Museu dibuixat, us animem a visitar el museu amb propostes per fer una “visita dibuixada” mentre gaudiu de la col·lecció:

Descarrega't el quadern en pdf i juga a casa!

Si alguna de les obres no es troba exposada en el moment de fer l'activitat, demaneu la pista al taulell d'informació o consulteu el document amb les solucions.

SOLUCIONS:

Museu Nacional d'Art de Catalunya | Els enigmes del Museu Nacional