El museu difon l'exposició "Gala Salvador Dalí" a espais de Barcelona

Interval de dates:
02/08/2018

El Museu Nacional ha trobat la complicitat de la iniciativa privada a l’hora de difondre l'exposició Gala Salvador Dalí en dos espais de la ciutat de Barcelona.

D’una banda, el passadís d’enllaç de l’intercanviador de l’estació de Diagonal, entre les línies 3 i 5 de metro, acull reproduccions en gran format d’algunes de les imatges de l’exposició. TMB i HP han col·laborat en aquesta intervenció artística, que alhora convida a visitar l’exposició, amb la col·locació de vinils de gran format en un espai d’ús ciutadà i de gran afluència com és el metro. D’altra banda, al Parc de Montjuïc, l’espai de les escales mecàniques que donen accés a la Font Màgica i al museu s’ha revestit amb la imatge principal de l’exposició, l’obra de Salvador Dalí Un segon abans de despertar d’un somni provocat pel vol d’una abella al voltant d’una magrana, del Museu Nacional Thyssen-Bornemisza. La col·laboració amb TRAM ha permès que un tramvia del corredor Trambaix (Diagonal / Baix Llobregat) difongui del 17 de juliol al 17 de setembre, amb una vinilació integral, imatges de l’exposició.

El museu agraeix la col·laboració d’aquestes tres empreses, TMB, HP i TRAM en la difusió de l'exposició de l'estiu a Barcelona.