ClanDestines per Destí? Històries del món. Històries amagades. Històries de dones.

De 10 a 15 h
Lloc:
Diferents espais del museu
Preus:

Activitat gratuïta inclosa en l'entrada al museu

Material:
PDF icon Programa (pdf - 1 Mb)

Programa (pdf - 1 Mb)

El Museu celebra el Dia Internacional de la Dona amb 6 representacions de teatre íntim que es van repetint a diferents sales del museu. El visitant les va descobrint mentre fa el recorregut. La companyia AmagatTeatre interpretarà fragments literaris que tracten temes com la immigració femenina, la medicalització i fredor del part en l’actualitat, la sida, l’anonimat de les escriptores al passat, i el lesbianisme.

A més, el mateix dia, les dones tindran accés gratuït al museu i es posarà en marxa al web un itinerari virtual amb obres de dones artistes de la col·lecció.

Una producció d'AmagatTeatre