Ja a la venda amb més d'un 10% de descompte l'entrada a l'exposició "Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol"

Interval de dates:
14/05/2018

Ja disponible la venda online de les entrades a l'exposició Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol, amb més d'un 10% de descompte.

L'exposició, comissariada per Estrella de Diego, tindrà lloc del 6 de juliol al 14 d'octubre de 2018, i explorarà la vida d’aquesta dona enigmàtica i intuïtiva, que es va relacionar amb molts artistes i intel·lectuals.

Mundialment coneguda per ser la dona de Salvador Dalí, la seva musa i  la protagonista d’algunes de les seves pintures, assistirem a la transformació de Gala en artista de ple dret, ja que la parella va iniciar una cooperació artística, que va significar l'autoria compartida d’algunes obres.

Compra l'entrada anticipadament (7 €)

Organitzen i produeixen

Patrocina