Museum Quiz Summer Tour: Què t'hi jugues?

11 de juliol, de 21.30 a 23.30 h

de 21.30 a 23.30 h

Lloc:
Terrassa del podi del museu
Preus:

Activitat gratuïta

Per segon any consecutiu us convidem a participar el darrer dimecres de juny i els dimecres de juliol al Museum Quiz Summer Tour: Què t'hi jugues, que cinc museus de la ciutat hem organitzat.

El Museum Quiz Summer Tour té el format d’un concurs de  tres rondes de 10 preguntes, tipus Trivial, sobre aspectes sovint relacionats amb la temàtica de cada museu, en un ambient distès i tot bevent cervesa. Les preguntes, que s’han de respondre per escrit, les formula el quizmaster, responsable de conduir i animar la sessió, que en aquesta primera edició és l’actor i humorista Alberte Montes.

Per participar en el Museum Quiz Summer Tour, cal ser major de 18 anys, apuntar-se en equip (mínim 4 persones, màxim 6) i tenir ganes de passar-s’ho bé i viure la màgia dels museus de nit. Hi haurà premis! Us ho anoteu a l'agenda?

• 27 de juny: Museu Marítim
  • 4 de juliol: Museu de Ciències Naturals (Museu Blau)
  • 11 de juliol: Museu Nacional d’Art de Catalunya
  • 18 de juliol: Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)