Cicle de concerts: Música per emmarcar (segona edició)

Cicle de concerts: Música per emmarcar (segona edició)

Dimecres 2, 9, 16  i 23 de maig. Activitat gratuïta

19 h
Lloc: 
Sala Huguet - Dalmau
Preus: 

Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

Material: 
PDF icon Programa - pdf 204 Kb

Programa - pdf 204 Kb

Descripció:

El museu ofereix, durant el mes de maig, un cicle de 4 concerts de cambra, Música per emmarcar, a càrrec d'estudiants avançats del Conservatori del Liceu. El repertori d'enguany està lligat a la nova presentació de Renaixement i barroc.

Convidem a tothom, 4 dimecres del mes de maig a les 7 del vespre, a gaudir d’una música encisadora al museu.

 

#RenaixementiBarroc

 

PROGRAMA

  • Dimecres 2 de maig

DUO ARYAGA (Agathe Moreau i Arielle Krebs, guitarres: Alumnes de Màster en Música de Cambra)

 

FRANÇOIS COUPERIN (1668-1733), Les Barricades Mystérieuses (Tr. Andrew Forrest)

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750), Invención VIII - BWV 779 (Tr. Anton Höger)

WILLIAM LAWES (1602-1645), Suite for two guitars

JOHANN SEBASTIAN BACH, Invención XIII – BWV 784 (Tr. Serge Robert)

JOHN DOWLAND (1563-1626), Come again (Tr. Andrew Forrest); My Lord Willoughby’s Welcome Home (Tr. Bernd Goldau), i The Frog Galliard (Tr. Andrew Forrest)

FRANÇOIS COUPERIN, Dodo ou l’amour au berceau (Tr. Andrew Forrest)

DOMENICO SCARLATTI (1685-1757), Sonata K381  (Tr. Duo Aryaga)

MARIO CASTELNUOVO-TEDESCO (1895-1968), Preludi i Fuga núm. 4 - Les Guitares bien Tempérées

DOMENICO SCARLATTI, Sonata K466  (Tr. Duo Aryaga)

MARIO CASTELNUOVO-TEDESCO, Preludi i Fuga núm. 7 - Les Guitares bien Tempérées

ANTONIO VIVALDI (1678-1741), Largo del Concerto RV532 en Sol major (Tr. Duo Aryaga)

GASPAR SANZ (1640-1710), Canarios (Tr. Sergi Vicente)

 

  • Dimecres 9 de maig

DUO DE CONTRATENOR I GUITARRA (Sergio Monsalve. contratenor, i Francesco de Grazia, guitarra: Alumnes de Màster en Interpretació de Música clàssica i contemporània, especialitats Cant i Guitarra)

 

I PART

JOHN DOWLAND (1563-1626), Cançons per a llaüt (trans. guitarra); Flow my tears; Time stands still; Come again; I saw my lady weep, i Stay time still

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750), Suite para guitarra sola BWV 1006/A; Prélude; Loure; Gavotte en Rondeau; Bourrée, i Gigue

 

II PART

Àries d’òpera

G.F. HAENDEL, Ombra mai fu de l’òpera Xerxes i Alto Giove de l’òpera Polifemo

 

  • Dimecres 16 de maig
     

I PART

DUO DE VIOLÍ I GUITARRA (Priscilla Saray Valenzuela, violí i Laura Marcela Marín, guitarra: Alumnes de Màster en Interpretació de Música clàssica i contemporània, especialitats Violí i Guitarra)

JOHANN SEBASTIAN BACH, Sonata en Mi major BWV 1035
I. Adagio ma non tanto
II. Allegro
III. Siciliano
IV. Allegro assai

ARCANGELO CORELLI, Sonata in Re menor, Op. 5 núm. 12 'La Folia' (Versió per a violí i guitarra d’Andrew Forrest)

GASPAR SANZ, Canarios (Versió per a violí i guitarra de William Posada)

 

II PART

QUARTET VOCAL (Yolanda Sánchez, soprano, Mar Esteve, mezzosoprano, Emili Flórez, tenor i Adrián Bernal, baix: Alumnes d’Estudis Superiors en Interpretació de Música clàssica i contemporània, especialitat Cant)

 

PROGRAMA POLIFONIA VOCAL DEL RENAIXEMENT JACQUES ARCADELT (1505-1568), Il bianco e dolce cigno

JOSQUIN DES PRÉS (1450-1521), Mille regrets

HEINRICH ISAAC (1450 A 1517), Innsbruck, ich muss dich lassen

JOHN BENNET (1575 A 1614), Weep, O mine eyes

MATEO FLECHA “EL VELL” (1481-1553), La Bomba (Ensalada)

 

  • Dimecres 23 de maig

Quartet de Corda (Carles Ramos, violí, Georgina Muntadas, violí, Laura Jover, viola, i Paola Ríos, violoncel: Alumnes d’Estudis Superiors en Interpretació de Música clàssica i contemporània, especialitat Instruments de Corda)

 

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750), Cinc Fugues d’El clavecí ben temperat en arranjament per a quartet de corda de W.A. Mozart KV 405

1. Fuga in Do menor BWV 871

2. Fuga en Mi bemoll major BWV 876

3. Fuga en Mi major BWV 878

4. Fuga en Re sostingut menor (tr. Re menor) BWV 877

5. Fuga en Re major BWV 874

JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750), L’Art de la Fuga BWV 1080

Contrapunctus 13 - Rectus a 3 (violí viola i violoncel)

Contrapunctus 13 - Inversus a 3 (violí viola i violoncel)

Canon a l’Ottava (violí i violoncel)

Canon a la Duodecima in Contrapunto alla Quinta (violí i violoncel)

J. HAYDN (1732-1809), Quartet en Sol Major Op.33 núm. 5

I. Vivace assai

II. Largo e cantabile

III. Scherzo: Allegro

IV. Finale: Allegretto

 

 

Col·labora

 

Informació i reserves: 

 

Places limitades. Cal reservar plaça al correu electrònic [email protected]

Aforament màxim de 75 persones