7è Art: Cinema al museu. Projecció “Girl Power” (2016)

Dissabte 24 de març,

a les 19 h, gratuïta

Lloc:
Sala Oval
Preus:

Activitat gratuïta

Material:
PDF icon Programa (pdf - 293kb)

Programa (pdf - 293kb)

El cinema ja forma part de l’ADN del museu, que, de la mà de la Filmoteca de Catalunya i el seu Centre de Conservació i Restauració, inclou, des de fa temps, projeccions a les sales de la col·lecció permanent.

El museu programa un seguit de pel·lícules relacionades amb la temàtica que li és pròpia: les col·leccions, les exposicions temporals, biografies d’artistes, l’obra d’art, el procés creatiu, el museu com a institució...

Com a part de les activitats al voltant del Dia Internacional de les Dones, us oferirem Girl Power. Dirigida per Jan Zajícek i Sany, Girl power és un documental sobre dones artistes, escriptores de graffiti, de 15 ciutats - des de Praga, passant per Madrid, Berlín o Barcelona, fins a Nova York. La comunitat graffitera és predominantment masculina, i la visió dels homes és sovint que el graffiti – anomenat ‘the illegal kind’ – no és per a noies. Girl Power ens mostra les històries de dames que han triomfat en el masculí món del graffiti.

#CinemaalMuseu

#DiaDones18

Informació i reserves:

Activitat gratuïta, sense inscripció.

Pel·lícula en VOSE