El museu a Visitmuseum, la nova app dels museus de Catalunya

Interval de dates:
05/10/2016

Visitmuseum és la primera app que reuneix informació dels museus de Catalunya, en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès.  L'objectiu és atendre millor el públic estranger que visita els museus i oferir-li continguts de qualitat en diferents idiomes. L’aplicació es pot descarregar abans de la visita i en arribar al museu i utilitzar-la, sense connexió a internet, com a eina de suport a la visita presencial que l’usuari local i turista fa al museu. Presenta continguts visuals i de text perquè l'usuari gaudeixi d’una selecció de les obres imperdibles de cada museu, i permet també localitzar els museus que l'usuari té més a la vora.

Visitmuseum actualment recull 229 equipaments museístics i més de 1.300 objectes: 56 museus de la província de Barcelona, 27 de Girona, 10 de Lleida i 15 de Tarragona, als quals s'afegeixen 121 extensions museístiques (monuments i jaciments, etc.) que depenen dels diversos museus.

La iniciativa ha estat promoguda pel Departament de Cultura i el Departament d’Empresa i Coneixement.

Descarrega't l'app per a Android

Descarrega't l'app per a iOS

El museu a Visitmuseum, la nova app dels museus de Catalunya