Contes als museus per a nenes rebels

Dissabte 10 de març, a les 17 h, gratuït

Lloc:
Sala Oval
Preus:

Activitat gratuïta

Contacontes a partir de l’exitós llibre Contes de bona nit per a nenes rebels. Com a part de les activitats pel Dia Internacional de les Dones, expliquem contes sobre dones vinculades amb la temàtica de cada museu. Contes escrits especialment per aquesta ocasió per l’autora Marta Armengol, mentre un il·lustrador els va donant vida en directe.

El Museu Nacional d’Art de Catalunya estrenarà el programa el proper dissabte 10 de març a les 17 h, amb una sessió a l’entorn de dues dones que van tenir un paper important en l’art del seu temps: la comtessa del Pallars Sobirà, Llúcia de la Marca (c. 1060 - c. 1090) i la pintora modernista Lluïsa Vidal (Barcelona 1876-1918).

PROGRAMA:

Dissabte 10 de març, Museu Nacional d’Art de Catalunya.
Dissabte 17 de març, Museu d’Arqueologia de Catalunya.
Dissabte 24 de març, Museu Marítim de Barcelona.
Dissabte 7 d’abril, Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
Dissabte 14 d’abril, Museu del Disseny.

#DiaDones18

Coorganitzada pels museus Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Museu Marítim de Barcelona, Museu d’Arqueologia de Catalunya, Museu Nacional d'Art de Catalunya i el Museu del Disseny de Barcelona, i compta  amb la col·laboració de les editorials Destino i Grup 62

Informació i reserves:

Entrada lliure fins a completar aforament