LA GUERRA INFINITA

Destrucció i salvaguarda del patrimoni

CONFERÈNCIA INAUGURAL — El Museu i la guerra. Salvaguarda i endreça del patrimoni en temps convulsos

14 de juliol a les 18 h

Preu: Gratuït
Espai: En línea, Youtube del Museu Nacional

A càrrec de Toni Monné, Arnau González i Vilalta, i Plàcid Garcia-Planas, comissaris de l’exposició.

JORNADA ACADÈMICA — El museu en perill!

Dijous 14 d’octubre

Preu: Gratuït amb inscripció prèvia
Espai: En línea

Amb la participació d’Arturo Colorado (UCM), Francisco Gracia i Glòria Munilla (UB), Joaquim Nadal (ICRPC) i Rebeca Saavedra (UC).
Coordinació científica: Joaquim Nadal, Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural

XERRADA INTERNACIONAL AMB DEBAT— Heritage in Times of Conflict

16 de novembre

Preu: Gratuït amb inscripció prèvia. Ponències en llengües originals amb traducció simultània.
Espai: En línea

Xerrada internacional sobre la salvaguarda de patrimoni en temps de conflictes bèl·lics, amb motiu del Dia Internacional del Patrimoni Mundial.
En homenatge a Khaled al-Asaad, director del jaciment de Palmira executat per Estat Islàmic el 18 d’agost de 2015, amb la participació d’experts d’organitzacions internacionals.
Coordinació científica: Benoit de Tapol, restaurador del Museu Nacional.
Modera: Pepe Serra, director del Museu Nacional.

CONTINGUT EXTRA

Visites comentades a les exposicions

Eduquem per la pau. Activitats per a les escoles

Activitats programades als centres cívics de Barcelona