Published on Museu Nacional d'Art de Catalunya (https://www.museunacional.cat)

Inici > Printer-friendly > Reconstrucció virtual de la policromia de la túnica de Crist

Reconstrucció virtual de la policromia de la túnica de Crist

Reconstrucció virtual de la policromia de la túnica de Crist

Reconstrucció virtual de la policromia de la túnica de Crist

Print [1]

La decoració visible de la túnica és abase de cercles vermells ornamentats amb petits cercles i punts. Els interiors dels cercles són de color blau amb motius florals de forma radial i en els intersticis entre els cercles s'observen formes romboïdals de color blau amb motius florals similars. Tota la composició dels cercles queda unida mitjançant petits cercles blanquinosos i vermells de fons verd blavós amb estrelles de vuit puntes.

La part inferior de la túnica, el coll, el puny de les mànigues i el cinyell no segueixen el mateix repertori decoratiu.

En les imatges s'observa la reconstrucció virtual de la policromia subjacent i de la composició decorativa dels cercles i els intersticis.


Links
[1] https://www.museunacional.cat/ca/print/reconstruccio-virtual-de-la-policromia-de-la-tunica-de-crist