Published on Museu Nacional d'Art de Catalunya (https://www.museunacional.cat)

Inici > Printer-friendly > Què obteniu a canvi?

Què obteniu a canvi?

Print
  • Mecenes
  • Benefactors
  • Protector
  • Col·laborador

Empresa Mecenes

Avantatges fiscals derivades de la Llei 49/2002 de Mecenatge: deducció del 35% de la donació en la quota de l’Impost de Societats

Participació institucional en el Patronat del Museu Nacional

Firma protocol·lària del conveni de col·laboració

 

Reconeixement públic de la col·laboració

  • Presència de l’empresa en el directori d’entrada i en les pantalles d’informació situades en el vestíbul del museu
  • Presència en la pàgina web del museu i enllaç a la web de l'empresa; presència en la memòria anual del museu i en el plànol del museu (la guia es publica en català, castellà, anglès, francès i alemany i se n’editen uns 300.000 exemplars anuals).
  • Invitació a l’acte anual de reconeixement del museu a les empreses patrocinadores i col·laboradores (tres persones i tres acompanyants).
  • Presència de l’empresa en l’anunci anual d’agraïment del museu a la premsa

 

Ús dels espais del museu

L'empresa podrà disposar per a actes corporatius, un cop a l’any, i sense cost en el lloguer, dels espais següents:

  • Sala Oval (2)
  • Terrassa-mirador (1)
  • Sala de la Cúpula i Vestíbul del museu i uns del espais següents: terrassa, auditori o Sala Sert
  • Les dates d’ús d’aquests espais s’establiran de comú acord i l’empresa es farà càrrec de les despeses inherents a l’ús

 

Accés privilegiat a les activitats del museu

  • L’empresa rebrà un nombre determinat d’invitacions a les inauguracions de les exposicions i a altres actes rellevants
  • El museu facilitarà l’accés gratuït a les seves col·leccions i exposicions als   empleats de l’empresa amb acreditació de l’empresa 
  • Passis del museu (12), que permeten el lliure accés al seu titular i a un acompanyant
  • Accés privat a la Sala Sert (¨members room” només per col·laboradors)
  • Visites guiades (fins a 10 visites segons l’aportació), per al personal de l’empresa o compromisos corporatius, a les exposicions o a les col·leccions del museu, en grups de fins a 25 persones, prèvia concertació
  • Visita guiada (1) amb  el director o comissari de l’exposició, per a compromisos corporatius en un grup de fins a 25 persones i concertant-les prèviament amb el Museu 
  • Disponibilitat del personal del Museu per fer presentacions a l'empresa (2)
  • Accés preferent a les activitats del museu amb disponibilitat limitada

 

Catàlegs

  • Enviament de catàlegs de les exposicions del museu (fins a 10 de cada exposició)

 

Presència en les accions i elements de comunicació del Museu

  • Presència a la roda de premsa
  • Logotip de l’empresa al catàleg de l’exposició i nom de l'empresa en els crèdits
  • Campanya de comunicació (estàndard per a exposicions):
    • publicitat en ràdio i premsa i mitjans en línia
    • nom o logotip de l'empresa en els elements de comunicació de l'exposició: programa de mà, fulletons, dossiers, notes de premsa, OPIS, cartells, banderoles...
    • presència de l'empresa al Museu: pantalles del vestíbul i inici de l'exposició
    • elements de comunicació on-line: e-postal, Newsletter i xarxes socials

 

Imatge

  • Ús de la imatge corporativa del museu en les accions de comunicació i difusió de l’empresa previ acord amb el museu
  • El museu podrà facilitar una imatge d'alguna obra per tal que pugui ser utilitzada en les accions de comunicació i difusió de l'empresa, previ acord amb el museu (cessió de la imatge d’una obra)

 

Altres avantatges

  • Descomptes en els serveis complementaris del museu: articles i objectes de la botiga del museu (50%), publicacions de la botiga (5%), cafeteria i restaurant (30%)
  • Personalització dels productes de la botiga del museu assumint-ne el cost corresponent
  • Descomptes per als empleats de l’empresa que desitgin tenir la condició d’Amics del Museu Nacional
  • Disponibilitat del personal del Museu per fer presentacions a l’empresa o participar en accions organitzades per l’empresa
  • Informació sobre altres museus

 

Empresa Benefactora

Avantatges fiscals: deducció del 35% de la donació en la quota de l’Impost de Societats

Participació institucional en el Patronat del Museu Nacional

Firma protocol·lària del conveni de col·laboració

 

Reconeixement públic de la col·laboració

  • Presència de l’empresa en el directori d’entrada i en les pantalles d’informació situades en el vestíbul del museu
  • Presència en la pàgina web del museu i enllaç a la web de l'empresa; presència en la memòria anual del museu i en el plànol del museu (la guia es publica en català, castellà, anglès, francès i alemany i se n’editen uns 300.000 exemplars anuals).
  • Invitació a l’acte anual de reconeixement del museu a les empreses patrocinadores i col·laboradores (tres persones i tres acompanyants).
  • Presència de l’empresa en l’anunci anual d’agraïment del museu a la premsa

 

Ús dels espais del museu

L'empresa podrà disposar per a actes corporatius, un cop a l’any, i sense cost en el lloguer, dels espais següents:

  • Sala Oval, Sala de la Cúpula i Vestíbul del museu i uns del espais següents: terrassa, auditori o Sala Sert
  • Les dates d’ús d’aquests espais s’establiran de comú acord i l’empresa es farà càrrec de les despeses inherents a l’ús

 

Accés privilegiat a les activitats del museu

  • L’empresa rebrà un nombre determinat d’invitacions a les inauguracions de les exposicions i a altres actes rellevants
  • El museu facilitarà l’accés gratuït a les seves col·leccions i exposicions als   empleats de l’empresa amb acreditació de l’empresa 
  • Disponibilitat d’invitacions per visitar el museu  petició de l’empresa
  • Passis del museu (10), que permeten el lliure accés al seu titular i a un acompanyant
  • Accés privat a la Sala Sert (¨members room” només per col·laboradors)
  • Visites guiades (fins a 8 visites segons l’aportació), per al personal de l’empresa o compromisos corporatius, a les exposicions o a les col·leccions del museu, en grups de fins a 25 persones, prèvia concertació
  • Visita guiada (1) amb  el director o comissari de l’exposició, per a compromisos corporatius en un grup de fins a 25 persones i concertant-les prèviament amb el Museu 
  • Disponibilitat del personal del Museu per fer presentacions a la empresa (1)
  • Accés preferent a les activitats del museu amb disponibilitat limitada

 

Catàlegs

  • Enviament de catàlegs de les exposicions del museu (fins a 8 de cada exposició)

 

Presència en les accions i elements de comunicació del Museu

  • Presència a la roda de premsa
  • Logotip de l’empresa al catàleg de l’exposició i nom de l'empresa en els crèdits
  • Campanya de comunicació (estàndard per a exposicions):
    • publicitat en ràdio i premsa i mitjans en línia
    • nom o logotip de l'empresa en els elements de comunicació de l'exposició: programa de mà, fulletons, dossiers, notes de premsa, OPIS, cartells, banderoles...
    • presència de l'empresa al Museu: pantalles del vestíbul i inici de l'exposició
    • elements de comunicació on-line: e-postal, Newsletter i xarxes socials

 

Imatge

  • Ús de la imatge corporativa del museu en les accions de comunicació i difusió de l’empresa previ acord amb el museu
  • El museu podrà facilitar una imatge d'alguna obra per tal que pugui ser utilitzada en les accions de comunicació i difusió de l'empresa, previ acord amb el museu

 

Altres avantatges

  • Descomptes en els serveis complementaris del museu: articles i objectes de la botiga del museu (50%), publicacions de la botiga (5%), cafeteria i restaurant (30%)
  • Personalització dels productes de la botiga del museu assumint-ne el cost corresponent
  • Descomptes per als empleats de l’empresa que desitgin tenir la condició d’Amics del Museu Nacional
  • Disponibilitat del personal del Museu per fer presentacions a l’empresa o participar en accions organitzades per l’empresa
  • Informació sobre altres museus

 

 

Empresa Protectora

Avantatges fiscals derivades de la Llei de Mecenatge: deducció del 35% de la donació en la quota de l’Impost de Societats

Firma protocol·lària del conveni de col·laboració

 

Reconeixement públic de la col·laboració

  • Presència de l’empresa en el directori d’entrada i en les pantalles d’informació situades en el vestíbul del museu
  • Presència en la pàgina web del museu i enllaç a la web de l'empresa; presència en la memòria anual del museu i en el plànol del museu (la guia es publica en català, castellà, anglès, francès i alemany i se n’editen uns 300.000 exemplars anuals).
  • Invitació a l’acte anual de reconeixement del museu a les empreses patrocinadores i col·laboradores (dues persones i dos acompanyants).
  • Presència de l’empresa en l’anunci anual d’agraïment del museu a la premsa

 

Ús dels espais del museu: l’empresa podrà disposar per a actes corporatius, un cop a l’any, i sense cost en el lloguer, dels espais següents:

  • Sala de la Cúpula o Vestíbul i uns del espais següents: terrassa, auditori o Sala Sert
  • Les dates d’ús d’aquests espais s’establiran de comú acord i l’empresa es farà càrrec de les despeses inherents a l’ús

 

Accés privilegiat a les activitats del museu

  • L’empresa rebrà un nombre determinat d’invitacions a les inauguracions de les exposicions i a altres actes rellevants
  • El museu facilitarà l’accés gratuït a les seves col·leccions i exposicions als   empleats de l’empresa amb acreditació de l’empresa
  • Disponibilitat d’invitacions per visitar el museu a petició de l’empresa
  • Passis del museu (entre 3 i 5 segons l’aportació final), que permeten el lliure accés al seu titular i a un acompanyant
  • Accés privat a la Sala Sert (“membres room” només per a col·laboradors)
  • Visites guiades (fins a 5 visites segons l’aportació), per al personal de l’empresa o compromisos corporatius, a les exposicions o a les col·leccions del museu, en grups de fins a 25 persones, amb concertació prèvia
  • Accés preferent a les activitats del museu amb disponibilitat limitada

 

Catàlegs

  • Enviament de catàlegs de les exposicions del museu (fins a 5 de cada exposició)

 

Presència en les accions i elements de comunicació del museu

  • Presència a la roda de premsa
  • Logotip de l’empresa en el catàleg de l’exposició i nom de l'empresa en la pàgina de crèdits del catàleg o publicació
  • Campanya de comunicació (estàndard per a exposicions):
    • publicitat en ràdio i premsa i mitjans en línia
    • presència de l'empresa al Museu: pantalles del vestíbul i inici de l'exposició
    • elements de comunicació on-line: e-postal, Newsletter i xarxes socials
    • nom o logotip de l'empresa en els elements de comunicació de l'exposició: programa de mà, fulletons, dossiers, notes de premsa, OPIS, cartells, banderoles...

 

Imatge

  • Ús de la imatge corporativa del museu en les accions de comunicació i difusió de l’empresa previ acord amb el museu

 

Altres avantatges

  • Descomptes en els serveis complementaris del museu: articles i objectes de la botiga del museu (50%), publicacions de la botiga (5%), cafeteria i restaurant (30%)
  • Personalització dels productes de la botiga del museu assumint-ne el cost corresponent.
  • Descomptes per als empleats de l’empresa que desitgin tenir la condició d’Amics del Museu Nacional.
  • Informació sobre altres museus

Empresa col·laboradora.

Avantatges fiscals derivats de la Llei de Mecenatge: deducció del 35% de la donació en la quota de l’Impost de Societats

Firma protocol·lària del conveni de col·laboració

 

Reconeixement públic de la col·laboració

  • Presència de l’empresa en el directori d’entrada i en les pantalles d’informació situades en el vestíbul del museu
  • Presència en la pàgina web del museu i enllaç a la web de l'empresa; presència en la memòria anual del museu i en el plànol del museu (la guia es publica en català, castellà, anglès, francès i alemany i se n’editen uns 300.000 exemplars anuals).
  • Invitació a l’acte anual de reconeixement del museu a les empreses patrocinadores i col·laboradores (una persona i un acompanyant).
  • Presència de l’empresa en l’anunci anual d’agraïment del museu a la premsa

 

Ús dels espais del museu: l’empresa podrà disposar per a actes corporatius, un cop a l’any, i sense cost en el lloguer, dels espais següents:

  • Sala de la Cúpula o Vestíbul i uns del espais següents: terrassa, auditori o Sala Sert
  • Les dates d’ús d’aquests espais s’establiran de comú acord i l’empresa es farà càrrec de les despeses inherents a l’ús

 

Accés privilegiat a les activitats del museu

  • L’empresa rebrà un nombre determinat d’invitacions a les inauguracions de les exposicions i a altres actes rellevants
  • El museu facilitarà l’accés gratuït a les seves col·leccions i exposicions als empleats de l’empresa amb acreditació de l’empresa
  • Disponibilitat d’invitacions per visitar el museu  petició de l’empresa
  • Passis del museu (entre 1 i 3 segons l’aportació final), que permeten el lliure accés al seu titular i a un acompanyant
  • Accés privat a la Sala Sert (“membres room” només per a col·laboradors)
  • Visites guiades (fins a 3 visites segons l’aportació), per al personal de l’empresa o compromisos corporativa, a les exposicions o a les col·leccions, en grups de fins a 25 persones, amb concertació prèvia

 

Catàlegs

  • Enviament de catàlegs de les exposicions del museu (fins a 3 de cada exposició)

 

Presència en les accions i elements de comunicació del museu

  • Presència a la roda de premsa
  • Nom de l'empresa en la pàgina de crèdits del catàleg o publicació
  • Campanya de comunicació (estàndard per a exposicions):
    • publicitat en ràdio i premsa i mitjans en línia
    • nom o logotip de l'empresa en els elements de comunicació de l'exposició: programa de mà, fulletons, dossiers, notes de premsa, OPIS, cartells, banderoles...
    • presència de l'empresa al Museu: pantalles del vestíbul i inici de l'exposició
    • elements de comunicació on-line: e-postal, Newsletter i xarxes socials

 

Imatge

  • Ús de la imatge corporativa del museu en les accions de comunicació i difusió de l’empresa previ acord amb el museu

 

Altres avantatges

  • Descomptes en els serveis complementaris del museu: articles i objectes de la botiga del museu (50%), publicacions de la botiga (5%), cafeteria i restaurant (30%)
  • Personalització dels productes de la botiga del museu assumint-ne el cost corresponent.
  • Descomptes per als empleats de l’empresa que desitgin tenir la condició d’Amics del Museu Nacional.
  • Informació sobre altres museus
/