Natures mortes. De Sanchez Cotán a Goya. A l'entorn de la colecció Naseiro adquirida per al Prado.

2007 - Autors Diversos

Publicació editada amb motiu de l?exposició del mateix nom que te lloc al MNAC del 27 de març al 24 de juny de 2007. Amb motiu de l?adquisició de la col·lecció Naseiro per al Museo del Prado, el museu madrileny ha volgut exposar al Museu Nacional d?Art de Catalunya aquest fons de recent incorporació conjuntament amb vint obres més dels seus propis fons i del Museu Nacional d?Art de Catalunya. Es tracta d?un recorregut per la pintura espanyola del gènere del ?bodegón? des dels inicis del segle XVII fins a mitjans del segle XIX. El catàleg reuneix totes les peces exposades amb les biografies dels artistes i comentaris per les peces. S?inclouen també, tres articles dedicats al génere de la natura morta en relació a les col·leccions dels dos museus i de la col·lecció Naseiro.

Comprar el catàleg online

Edició:

MNAC

Autor principal:
Autors Diversos
Any de publicació:

ISBN:

978-84-8043-171-2

Pàgines:

Format:

24 x 29.7 cm.

Enquadernació:

Rústica

Publicacions

Bartolomé Bermejo

De la dracma a l’euro. Sistemes i unions monetàries a l’occident d’Europa

Ramon Pichot. D'Els Quatre Gats a La Maison Rosé

Ismael Smith. La bellesa i els monstres.