Famílies i entitats de lleure

Trobareu activitats de tota mena, conduïdes pels educadors o per fer de manera autònoma. El Museu Nacional esdevé un espai per al desenvolupament de les habilitats sensorials, exploratòries, manipulatives, emocionals i socials dels infants, dels joves i dels adults que els acompanyen.

Diumenges amb petits i grans

XII edició de Construint a la Sala. RE-Construint a la Sala

Taller d’Arquitectura per a nens i nenes que es celebrarà diumenge 2 de desembre de 2018, d'11 a 14 h Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

XI edició de Construint a la Sala. L’espai de la convivència

Taller d’Arquitectura per a nens i nenes 'Construint a la Sala' que es va celebrar el 26 de novembre a la Sala Oval del museu.

Taller de gravat i estampació per a famílies (Nadal 2018)

Taller gratuït conduït per un artista o col·lectiu d’artistes on es treballarà el tema del gravat i l’estampació d’una manera desenfadada. Activitat per a nens i nenes a partir de 3 anys.

16, 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre de 2018;
2, 3, 4 i 5 de gener de 2019

Casal d'estiu 2017: El misteri de la sala 45

Ja teniu disponible el vídeo-resum del casal d'estiu (12:49') al nostre canal de YouTube

Casal d'estiu 2016

Descobriu tot el què han fet els nens i nenes que han participat al casal d'aquest any al programa Soroll de la Cadena Ser (minut 21:50)

Resol el trencaclosques del museu

Resolgueu els 5 trencaclosques diferents que us proposem!

Enigmes

Voleu fer de detectius? El museu us proposa dos jocs de pistes amb els quals us podeu divertir des de casa o mentre passegeu per les sales buscant lladres de manuscrits i descobrint qui és l’assassí d’un pobre pastor. Veureu que les obres d’art amaguen molts secrets. Us animeu a jugar?

FLIC Festival

Practicar el joc de la descoberta mitjançant experiències literàries poc usuals és la proposta que us ofereix el FLIC a la Sala Oval del museu.

Una mà de contes del Museu Nacional

A través de 20 històries inspirades en obres del museu, podeu deixar-vos endur per la fantasia i la imaginació i veure aquestes pintures des d’una altra perspectiva. Us hi animeu?

La Caputxeta Vermella per llegir i pintar

Descarregueu el conte de la Caputxeta Vermella de Perrault , il·lustrat per Torné Esquius (1879– 1936).

Làmines per pintar de Xavier Gosé

Descarregueu aquestes làmines per pintar amb dibuixos de l’il·lustrador Xavier Gosé (1876 – 1915).