Curs d'especialització d'estratègia digital en organitzacions culturals (UOC-Museu Nacional)

Curs d'especialització d'estratègia digital en organitzacions culturals (UOC-Museu Nacional)

Interval de dates: 
01/07/2016

L'objectiu del curs és proporcionar una versió integral i transversal dels passos i els procediments que els museòlegs i professionals de la gestió cultural i del patrimoni en actiu han de seguir en relació amb l'ús i l'aplicabilitat de les noves tecnologies en organitzacions culturals.

Aquest curs, organitzat conjuntament pel museu i els Estudis d'Arts i Humanitats de la UOC, donarà competències als professionals per dissenyar una estratègia perquè les organitzacions posin en marxa una dimensió digital o bé millorin les seves accions actuals en relació amb les tecnologies de la comunicació i les xarxes socials. És un programa completament aplicat i professional, que dóna resposta a les necessitats creixents de les organitzacions en aquest àmbit i que proporciona el coneixement de què és, per a què serveix i com es fa una estratègia digital i de continguts, revisant les eines i les plataformes digitals més habituals.

Més informació, programa complet i inscripcions: Curs d'especialització d'estratègia digital en organitzacions culturals UOC-Museu Nacional d'Art de Catalunya

Descarregueu-vos el pdf informatiu (castellà)

Vegeu també l'article Estratègia digital: nou curs online a quatre mans entre el museu i la universitat, al blog del museu.

 

Curs d'especialització d'estratègia digital en organitzacions culturals (UOC-Museu Nacional)