Curs d'estratègia digital en organitzacions culturals (UOC-Museu Nacional)

Adreçat a:

• Gestors culturals
  • Professionals de museus
  • Professionals de la comunicació
  • Responsables de públics a museus i organitzacions culturals
  • Professionals de l’entorn digital que vulguin adquiriu una visió més estratègica

4 mòduls:

1. Estratègia digital
  2. Experiència d'usuari (UX)
  3. Estratègia de continguts
  4. Avaluació

Curs totalment online, impartit en castellà. Els treballs i projectes es podran presentar en català.

Inici del curs: 16 d'octubre de 2019. Durada : fins al febrer
Inici de matrícula: 5 de juny de 2019

Les matrícules fetes entre el 5 i el 13 de juny gaudiran d'un 20% de descompte sobre el preu UOC.
Les matrícules entre el 14 de juny i el 3 de juliol tindran un 10% de descompte.

Sessió informativa:

17 de setembre, 16.30 h
Lloc: Sala Innova, Museu Nacional d'Art de Catalunya (www.museunacional.cat), Parc de Montjuïc
Després de la sessió esteu convidats a fer una visita lliure al museu
Inscripció a la sessió informativa obligatòria.

L'objectiu del curs és proporcionar una versió integral i transversal dels passos i els procediments a seguir en relació amb l'ús i l'aplicabilitat de la tecnologia digital en organitzacions culturals.

Programa complet (pdf - 144 Kb)

Article al blog del Museu: "Estratègia digital: nou curs online a quatre mans entre el museu i la universitat".