Seminari: Experiència d’usuari

Seminari: Experiència d’usuari

4 de juliol, de 9.30 a 19 h

De 9.30 a 19 h

Lloc: 
Espai Innova
Preus: 

Matrícula: 25 € (preu únic per a tothom)
Inclou cafè-esmorzar i certificat d’assistència

Inscripcions

 

 

Material: 
PDF icon Programa (pdf - 504 kB)

Programa (pdf - 504 kB)

Descripció:

Aquest seminari ofereix als assistents una visió integral de l’experiència de l’usuari (públic presencial i virtual), l'anàlisi de l’itinerari del visitant en la seva interacció amb el museu (Visitor Journey) així com veure què caldria oferir des del museu per millorar la seva experiència i establir connexions, i finalment veure com les plataformes i eines digitals són un element d’ajut per millorar aquesta experiència.

Adreçat a professionals de museus i del sector cultural en general.

 

Programa (provisional)

9.30 h - Rebuda als assistents i acreditacions

9.45 h - Benvinguda del director del Museu Nacional, Pepe Serra

10 h - L’experiència de l’usuari: aproximació integral. Conxa Rodà, Museu Nacional @innova2

10.30 h - Disseny UX com a disseny d’un servei (simplicitat, legibilitat, disseny d’interaccions, experiències immersives). Lander Muruaga @eeeh

11.30 h - Pausa-cafè

12 h - Cap a una museografia definitivament inacabada. Lluís Alabern, Museu Nacional

13 h - Taula d’experiències: testeig amb usuaris (test A/B, card sorting, focus grups, eye-tracking, observació directa, enquestes).

Audioguia al mòbil, Museu Episcopal de Vic, Carme Comas @MEV_VIc

La renovació del blog CCCB Lab, Maria Farràs/Edgar Riu @CCCBLab

Avaluació i anàlisi a exposicions del CosmoCaixa,  Antoni Laporte @ARTImetria

Unique Visitors, Ana Basso @UVisitors

Second Canvas, Koldo García /Iñaki Arredondo @SecondCanvas

Web Museu Nacional, Conxa Rodà @MuseuNac_Cat

14.15 h - Dinar (lliure)

16 h - Customer Journey Mapping. David Boronat @davidboronat i Gerard Adell @peix, de l’empresa Multiplica

17 h - Com fer-nos les preguntes adients sobre els nostres usuaris?  Pepe Zapata @pepezapata, Teknecultura

18.45 h - Tancament i lliurament de certificats

Informació i reserves: 

 

Aforament: 90 places, per rigorós ordre d’inscripcions

El programa inclou totes les conferències, material digital complementari, el cafè-esmorzar i el certificat d’assistència

No inclou el dinar (10% de descompte a la cafeteria del museu).

En el cas que la inscripció es gestioni des d'un museu que no pugui efectuar el pagament online, es podrà fer la gestió contactant al telèfon 93 622 03 75 o al correu electrònic [email protected]

Aquest programa pot estar subjecte a canvis de darrera hora

 

Sorteig de 3 exemplars del llibre Creating the Visitor-Centered Museum entre els assistents, al final de la jornada: