Presentació programa educatiu 2019-2020

Auditori 2
Preus:

Activitat gratuïta

Presentació per a professors de tots els nivells educatius. Vine a fer un tast del nou programa educatiu!

Us convidem a venir al museu a conèixer el nou programa educatiu que hem preparat per al professorat i els estudiants de tots els nivells educatius.
Tenim moltes novetats que ens agradaria compartir amb vosaltres com: les noves activitats de la col·lecció d'art modern, una nova manera d'explorar l'art romànic, la nova pàgina de recursos educatius, el programa l'art de parlar per a educació d'adults o el programa d'activitats formatives. Però sobretot ens ve molt de gust oferir-vos la possibilitat que en feu un tast d'alguna de les activitats i us emporteu una bona experiència a les sales del museu. Sigueu puntuals, us prometem compartir una bona estona en companyia de l'art!

18 h – Rebuda al vestíbul del museu
18 h a 18.30 h -presentació del programa a càrrec de l'equip d'educació
18:30 a 20 h- tast d'activitats a les col·leccions del museu en funció dels nivells educatius. A càrrec de l'equip d'educadores del museu

• Històries en relleu – Ed. infantil i Ed. Primària (CI)