Museu Nacional Pro: professionals, projectes i processos al Museu Nacional d’Art de Catalunya 2018

Els dilluns i dimecres, del 8 d'octubre al 10 de desembre, de 9.30 a 13.30 h

De 9.30 a 13.30 h

Lloc:
Museu Nacional d'Art de Catalunya...
Preus:

Atès que aquest curs és un mòdul dins el Màster en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic de la UAB, per a la inscripció i pagament s'ha de contactar amb la universitat que imparteix el Màster.

Material:
PDF icon Programa 2018 Museu Nacional Pro - pdf 86 Kb

Programa 2018 Museu Nacional Pro - pdf 86 Kb

Curs impartit pels professionals del Museu Nacional i destinat a estudiants del Màster en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic de la UAB.

Els alumnes coneixeran de primera mà com es gestiona la col·lecció del museu: les tasques relacionades amb la seva organització, anàlisi i conservació, la planificació de les exposicions temporals, dels programes educatius, de les campanyes de comunicació, i molts altres aspectes relacionats amb el dia a dia d'un museu.

Es proporcionaran eines per comprendre millor el caràcter i la varietat de les tasques realitzades al museu, així com elements per reflexionar sobre el funcionament dels museus com a organitzacions complexes i canviants, i sobre el seu paper en les societats contemporànies.