Tàpies. Des de l'interior

2013 - Vicent Todolí
Un llibre que acompanya la gran exposició inaugurada el 20 de juny a Barcelona, dedicada a un dels més importants artistes de l'art contemporani: Antoni Tàpies, mort recentment.

Organitzada conjuntament pel Museu Nacional d'Art de Catalunya i la Fundació Antoni Tàpies i comissariada per Vicent Todolí, presenta una selecció de més d'un centenar d'obres, que abasten des de 1945 fins 2011, la majoria procedents de la col·lecció personal d'Antoni Tàpies, complementada per treballs pertanyents a la Col·lecció de la Fundació Antoni Tàpies.

Un llibre i una exposició que fan visible l'experimentació infatigable i, fins i tot, obsessiva de l'artista, i el desenvolupament de la seva pròpia iconografia, el seu vocabulari fet de signes, de matèries, de colors i d'objectes quotidians. Per a la seva primera incursió en l'obra d'Antoni Tàpies, Vicent Todolí ofereix una particular atenció a la filiació de l'artista amb la ruptura incansable i intranquil·la de les avantguardes, una filiació que desborda els museus i les regles de la història de l'art.

Comprar el catàleg online
Exposició Tàpies. Des de l'interior

Edició:

Museu Nacional d'Art de Catalunya - Fundació Antoni Tàpies

Autor principal:
Vicent Todolí
Autors:

Vicent Todolí

Any de publicació:

ISBN:

978-84-15691-37-2

Pàgines: