Ramon Casas. El pintor del modernisme

2001 - I. Coll, M. Doñate, C. Mendoza

Catàleg de l'exposició 'Ramon Casas. El pintor del modernisme' que ens apropa als períodes en els quals l'artista va fer una producció innovadora que el va convertir, merescudament, en el millor pintor del modernisme i, en canvi, s'insinuen aquells més tardans que corresponen als moments en què ja havia perdut el lideratge artístic. Casas, artista molt prolífic, va conrear la pintura, el dibuix i el cartell. A més, el catàleg s'acompanya d'una cronologia de l'artista i de tres articles que ens acosten a Casas, el pintor del modernisme; a Casas, pintor d'esdeveniments ciutadans, i al taller de l'artista. Completa la publicació la relació dels seus dibuixos publicats a la premsa i un ampli recull bibliogràfic.

Edició:

MNAC/Fundación Cultural MAPFRE VIDA