Presentació al MACBA de la capsa-catàleg de l'exposició "Francesc Torres. La capsa entròpica"

Interval de dates:
11/05/2018

La presentació del catàleg de l'exposició Francesc Torres. La capsa entròpica [El museu d'objectes perduts] va tenir lloc al MACBA el passat dimecres 9 de maig. L'acte va consistir en una xerrada entre l'artista i comissari Francesc Torres i Juan José Lahuerta.

La publicació és una capsa amb tres llibres, amb textos de Juan José Lahuerta i de l'artista mateix. L’últim volum recull l’exposició, amb fotos de la instal·lació.

Ja a la venda. El podeu adquirir al web o la botiga del museu i a la llibreria Laie.

Vegeu la fitxa de la publicació.