L’obra de Teatre: “La mujer (de)”

Divendres 2 de març, a les 20 h, gratuït

Lloc:
Museu Nacional d'Art de Catalunya...
Preus:

Activitat gratuïta

Gaudiu de l’obra La mujer (de), escrita i dirigida per Jorge Salinas, i interpretada per Cristina Fabregat, Lucía Jurjo i Izaskun Martínezel, el proper divendres 2 de març, com a part de les activitats al voltant del Dia Internacional de les Dones.

En un interessant joc dramatúrgic, la companyia Cincómonos Teatro analitza en profunditat la vida de la protagonista des de l’interior de la seva personalitat. L’agitada rebel·lia, la inquietud de les seves preguntes i la imatge social del personatge es barregen per explicar la història d’una dona disposada a triomfar.

#DiaDones18

Activitat organitzada amb la col·laboració de Marta Adillón, Sergi Chàfer, Marta Huete i Verònica Zamora, estudiants del mòdul de Màster Museu Nacional Pro: Professionals, Projectes i Processos al Museu Nacional d’Art de Catalunya

Informació i reserves:

Entrada lliure fins a completar aforament