Jornada 'Museus i nous relats'

Preus:

Activitat gratuïta. Inscripció obligatòria

In Memoriam. En homenatge al professor Quim Garriga

Es troba en crisi el model canònic d’ordenació dels relats museístics? En un món en permanent transformació, els museus han de ser permeables i fer propostes imaginatives que trenquin amb la imatge estereotipada  de ser contemplats com a espais poc estimulants i gens atractius. Sense renunciar a la seva dimensió cultural, humanística i reflexiva, cal, però, evitar el perill de traspassar els límits i transformar-los en espais de culte a la banalitat i la frivolitat. A partir de les anteriors premisses, un grup de professionals i intel·lectuals, exposaran les seves visions i compartiran amb tots nosaltres reflexions i idees, amb l’objectiu de fomentar el debat i trencar amb el pensament immobilista.

9.15 a 9.45 h Acreditacions

9.45 a 10 h Benvinguda

10-11 h El culte a les imatges. Alberto Manguel, escriptor, filòsof i pensador

11 – 11.30 h pausa cafè