Casal d'estiu 2017: El misteri de la sala 45

Setmana 1: 3-7 juliol; Setmana 2: 10-14 juliol

Només matí, de 9 a 13 h. Matí + menjador, de 9 a 15 h. Tot el dia, de 9 a 17 h

Lloc:
Museu Nacional d'Art de Catalunya...
Preus:

Matí: 64,75 €/setmana

Matí + menjador: 114,80 €/setmana

Tot el dia: 131 €/setmana

Una investigació policial al museu: Amb jocs de pistes, tallers amb artistes, sortides pel barri… i una màgica nit al museu descobrirem qui s’ha endut una de les pintures més importants del museu!

Una pintura del Museu Nacional d’Art de Catalunya ha desaparegut! Dos lladres van entrar al Museu Nacional de matinada i en menys d'un minut van aconseguir despenjar un dels quadres....han passat més de 9 mesos i seguim sense pistes. Qui deu haver estat? on està l'obra?

Cerquem detectius i observadors que sàpiguen rastrejar pistes i camuflar-se entre la multitud. Ets tu?

Si t'apassionen els misteris, vols gaudir d'una nit al museu i t'agrada anar a la piscina...aquestes i un munt d'activitats més, t'esperen aquest estiu! Vine a gaudir d'aquesta experiència inoblidable! T'hi esperem!

Aquest casal és una proposta de Joana Llauradó i Farrés amb Sergio Monje, Eulàlia Rovira, Adrian Schindler i Aldo Urbano.

Reunió informativa per a les famílies:
6 d’abril, a les 18 h al museu

Patrocina:

Amb el suport dels Amics del Museu Nacional i la col·laboració de:

Informació i reserves:

Activitat per a nens i nenes de 8 a 14 anys

Inscripcions obertes fins el 2 de juliol.

Per més informació i/o concretar inscripció trucar al 93 474 74 65, al 93 551 17 68 o www.estiu.fundesplai.org

Autofinançament, pagament en 2 terminis

Per sol·licitar beca de l’Ajuntament cal recollir el formulari al taulell d’Informació del Museu Nacional d’Art de Catalunya

Activitat ideada conjuntament entre el Museu Nacional d'Art de Catalunya i la Sala d'Art Jove