Art i història als museus de Barcelona 2018

Lloc:
Col·lecció Art Modern
Preus:

Cicle sencer: 50 €; 45 € (estudiants, jubilats i amics de cada institució)

Material:
PDF icon Programa (pdf - 2MB)

Programa (pdf - 2MB)

Les Galeries Laietanes. Cruïlla de les arts

Cicle de visites “diferents” als museus de Barcelona. Una oportunitat única i exclusiva per descobrir espais i aspectes, sovint invisibles o poc coneguts de la vida dels museus, de les seves col·leccions i monuments relacionats, que normalment resten ocults al visitant.

La visita al Museu Nacional es centrarà en les Galeries Laietanes, que van ser molt populars en la primera meitat del segle XX i van registrar episodis artístics que mereixen ser recordats. Quina tècnica es va utilitzar? Com es varen arrencar aquestes pintures murals?

En acabar, i sota la cúpula del Museu, degustarem un dels vins que ens transportaran al seu celler.

A càrrec de Mariàngels Fondevila, conservadora del Departament d’Art Modern i Contemporani, i Paz Marqués, conservadora-restauradora de l’Àrea de Restauració i Conservació Preventiva.

PROGRAMA

Dimarts 6 de març: Visitem les reserves del Museu del Disseny, al Museu del Disseny de Barcelona.

Dimarts 13 de març: Les Galeries Laietanes. Cruïlla de les arts, al Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Dimarts 20 de març: Les entranyes del Museu de la Música, al Museu de la Música.

Dimarts 10 d’abril: Espais íntims del monestir de Pedralbes. Les cel·les de dia, al Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes.

Dimarts 17 d’abril: La cara B de l’escultura, al Museu Frederic Marès.

Dimarts 24 d’abril: De sota terra fins a les altures, al Museu d’Història de Barcelona.

Informació i reserves:

Places limitades

Fundació Amics del Museu Nacional d’Art de Catalunya

Tel. 93 622 03 81

www.amicsdelmnac.org

FORMA DE PAGAMENT

• Per transferència bancària: Ingrés al número de compte ES05 2100 0974 8902 0007 5498 (CaixaBank)
  • En efectiu: Taulell dels Amics al vestíbul del Museu Nacional d’Art de Catalunya, de dimarts a dissabte, de 10 a 14 h i de 15 a 18 h; diumenges, de 10 a 15 h