{1, 2, 3, 4, 5, 6, 7…}

Del 10 d'octubre de 2017 al 4 de febrer de 2018, entrada gratuïta

Presentació: dimarts 10 d'octubre a les 12 h

Lloc:
Sala Oval i Espai educArt.
Preus:

Entrada gratuïta

Material:
PDF icon Programa (pdf - 548kB)

Programa (pdf - 548kB)

Quan fa un temps Pep Vidal va conèixer el projecte d’escultura monumental Mitjó que Antoni Tàpies havia ideat originalment per a la Sala Oval del Museu Nacional, va decidir portar a l’extrem la idea de la importància de les coses petites i va crear un nanomitjó invisible a l’ull. Fa un any vam proposar a aquest matemàtic i artista revisar aquell projecte i hi ha respost amb un exercici de lucidesaMitjó ha esdevingut a la fi un referent llunyà, però segueix sent el pretext per reflexionar, com en altres projectes de l’artista, sobre els volums i la mesura de les coses.

Amb {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7…} Pep Vidal ens proposa un diàleg entre dos volums iguals, instal·lats en dos espais diferents: el d’una tenda de campanya, a la Sala Oval, i el d’una massa amorfa, a l’Espai educArt.

El projecte es podrà veure del dimarts 10 d'octubre de 2017 al diumenge 4 de febrer de 2018.

#PepVidal